.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چشم‌های منتظر برای پیدا شدن آخرین خبر از آخرین ماهیگیر ناپدید شده
پیکر بی‌جان دو ماهیگیر روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در پره صیادی پیدا شده و هفت روز از جست‌وجو می‌گذرد و همچنین تیم‌های امداد و نجات در حال جست‌جو برای برای پیدا کردن جنازه یکی دیگر از ماهیگیران هستند.

به گزارش شمال نیوز، سه صیاد جویبار عصر روز یک‌شنبه وارد دریای مازندران شدند تا بتوانند روزی خود را از آبی بیکران بگیرند بی‌شک اگر می‌دانستند چنین سرنوشتی در انتظارشان است وارد دریا نمی‌شدند.

پیکر بی‌جان دو ماهیگیر روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در پره صیادی پیدا شده و هفت روز از  جست‌وجو  می‌گذرد و همچنین تیم‌های امداد و نجات در حال جست‌جو برای برای پیدا کردن جنازه یکی دیگر از ماهیگیران هستند.

این روزها چشم‌های بسیاری به آبی بیکران است تا بلکه خبری از این ماهیگیر شود، ماهیگیری که برای تأمین معاش خود وارد دریا شد تا بتواند در روزهای پایانی سال شرمنده خانواده نشود ولی سرنوشت‌ این‌گونه رقم خورد.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: تیم غواصی و اکیپ هیات نجات غریق در منطقه مستقر هستند تا در صورت مشاهده جسد این ماهیگیر اقدامات لازم انجام شود.

نقی کریمیان بیان کرد: هنگام شناسایی قایق این ماهیگیران دو چکمه یافت شد که نشان می‌دهد یکی از ماهیگیران نتوانست چکمه را از درآورد؛  این موضوع عملیات شناسایی جسد این ماهیگیر را با مشکلات بسیاری مواجه می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه افرادی وارد دریا شوند که آمادگی لازم برای شنا داشته باشند، خاطرنشان کرد: موضوع دیگر همراه داشتن جلیقه نجات است؛ به‌طورحتم اگر این ماهیگیران جلیقه نجات به همراه داشتند در حال حاضر شاهد چنین مشکلی نبودیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.098 seconds.